Leverans

När levereras blommorna som jag har beställt?

Blommogram levereras på vardagar mellan kl. 9.00-20.00 till privatpersoner och mellan kl. 9.00-16.00 till företagsadresser. Tiderna kan variera något beroende på olika butikers leveranstider. Vi har inga leveranser på söndagar eller helgdagar förutom vid våra speciella högtider.

Kan jag bestämma en specifik tid för leverans?

Du kan lämna ett önskemål så gör butiken allt de kan för att tillgodose detta. Om tiden är mycket viktig rekommenderar vi att du beställer expressleverans för att få levereras inom två timmar (kl. 10.00–16.00 vardagar och kl. 12.00–14.00), kostnad från 269 kronor.

Har mitt Blommogram levererats?

När blommorna har levererats får du en leveransbekräftelse till din e-postadress. 

När får jag min leveransbekräftelse?

Din leveransbekräftelse skickas till din e-postadress när butiken eller budet leveransbekräftat din order. Titta i skräpposten om du saknar du din leveransbekräftelse.

Hur mycket kostar budavgiften?

Budavgiften är 99 kronor-159 kronor beroende på leveranssätt och typ av beställning. Du ser budavgiften för din order i varukorgen.

Kontaktar ni mottagaren före leverans?

Ja, vi sms:ar eller ringer mottagaren innan leverans för att garantera att hen är på plats och att vi har rätt leveransinformation.

Lämnar ni budet vid dörren?

Vi lämnar endast blommorna utanför dörren då mottagaren har önskat det.

Hur och när levereras choklad och presenter?

Choklad och presenter skickas till mottagaren som paket med Postnord. Leveranstiden är 2–3 arbetsdagar under förutsättning att Postnord inte drabbas av leveransförseningar.

Kan jag skicka blombud till sjukhus?

Innan du lägger en beställning till ett sjukhus är det viktigt att du kontaktar avdelningen för att säkerställa att de tillåter blommor. Om de gör det så är det inga problem för oss att leverera din beställning.

Följ oss på SoMe

Simris Trädgård

Byadammsvägen 4, Simris - hitta hit

Ring oss på

0414-108 51

eller mejla info@simrishandel.se

Org nr 559319-5505.